Atsiliepimai
Aprašymas
Vaikų protinis darbingumas, pajėgumas greitai ir tiksliai atlikti užduotis priklauso nuo jų amžiaus, individualių savybių. Pedagogo pareiga - leisti mokiniams dirbti taip, kad jie galėtų naudotis savo privalumais, t. y. individualiais ištekliais. Vis dažniau pamokose vaikai nebesutelkia dėmesio, blogiau įsimena, nesidomi, jaudinasi, šurmuliuoja. Būtina prielaida, be kurios neįmanomas nei dėmesio sutelkimas, nei naujos informacijos įsiminimas, yra susidomėjimas. Kad mokiniui būtų įdomu, rimtą darbą tenka derinti su žaidimu.
Įvairios užduotys, atliekamos žaismingai, pagyvina mokymą. Rašybinius žaidimus naudojame mokydamos rašybos taisyklę, įterpiame kaip pedagogines pertraukėles ar žaidžiame pamokos pabaigoje įtvirtindamos medžiagą. Tačiau reikia prisiminti, kad jokio žaidimo negalima žaisti per ilgai ir per dažnai. Svarbu, kad entuziazmas neišblėstų ir nevirstų nuoboduliu.
Vaikų protinis darbingumas, pajėgumas greitai ir tiksliai atlikti užduotis priklauso nuo jų amžiaus, individualių savybių. Pedagogo pareiga - leisti mokiniams dirbti taip, kad jie galėtų naudotis savo privalumais, t. y. individualiais ištekliais. Vis dažniau pamokose vaikai nebesutelkia dėmesio, blogiau įsimena, nesidomi, jaudinasi, šurmuliuoja. Būtina prielaida, be kurios neįmanomas nei dėmesio sutelkimas, nei naujos informacijos įsiminimas, yra susidomėjimas. Kad mokiniui būtų įdomu, rimtą darbą tenka derinti su žaidimu.
Įvairios užduotys, atliekamos žaismingai, pagyvina mokymą. Rašybinius žaidimus naudojame mokydamos rašybos taisyklę, įterpiame kaip pedagogines pertraukėles ar žaidžiame pamokos pabaigoje įtvirtindamos medžiagą. Tačiau reikia prisiminti, kad jokio žaidimo negalima žaisti per ilgai ir per dažnai. Svarbu, kad entuziazmas neišblėstų ir nevirstų nuoboduliu.
Atsiliepimai