1,59 €
Gimtosios kalbos taisyklių mokymasis žaidžiant
Gimtosios kalbos taisyklių mokymasis žaidžiant
1,59 €
  • Turime sandėlyje
Vaikų protinis darbingumas, pajėgumas greitai ir tiksliai atlikti užduotis priklauso nuo jų amžiaus, individualių savybių. Pedagogo pareiga - leisti mokiniams dirbti taip, kad jie galėtų naudotis savo privalumais, t. y. individualiais ištekliais. Vis dažniau pamokose vaikai nebesutelkia dėmesio, blogiau įsimena, nesidomi, jaudinasi, šurmuliuoja. Būtina prielaida, be kurios neįmanomas nei dėmesio sutelkimas, nei naujos informacijos įsiminimas, yra susidomėjimas. Kad mokiniui būtų įdomu, rimtą da…
1.59

Gimtosios kalbos taisyklių mokymasis žaidžiant | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Vaikų protinis darbingumas, pajėgumas greitai ir tiksliai atlikti užduotis priklauso nuo jų amžiaus, individualių savybių. Pedagogo pareiga - leisti mokiniams dirbti taip, kad jie galėtų naudotis savo privalumais, t. y. individualiais ištekliais. Vis dažniau pamokose vaikai nebesutelkia dėmesio, blogiau įsimena, nesidomi, jaudinasi, šurmuliuoja. Būtina prielaida, be kurios neįmanomas nei dėmesio sutelkimas, nei naujos informacijos įsiminimas, yra susidomėjimas. Kad mokiniui būtų įdomu, rimtą darbą tenka derinti su žaidimu.

Įvairios užduotys, atliekamos žaismingai, pagyvina mokymą. Rašybinius žaidimus naudojame mokydamos rašybos taisyklę, įterpiame kaip pedagogines pertraukėles ar žaidžiame pamokos pabaigoje įtvirtindamos medžiagą. Tačiau reikia prisiminti, kad jokio žaidimo negalima žaisti per ilgai ir per dažnai. Svarbu, kad entuziazmas neišblėstų ir nevirstų nuoboduliu.

1,59 €
Turime sandėlyje
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,02 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Vaikų protinis darbingumas, pajėgumas greitai ir tiksliai atlikti užduotis priklauso nuo jų amžiaus, individualių savybių. Pedagogo pareiga - leisti mokiniams dirbti taip, kad jie galėtų naudotis savo privalumais, t. y. individualiais ištekliais. Vis dažniau pamokose vaikai nebesutelkia dėmesio, blogiau įsimena, nesidomi, jaudinasi, šurmuliuoja. Būtina prielaida, be kurios neįmanomas nei dėmesio sutelkimas, nei naujos informacijos įsiminimas, yra susidomėjimas. Kad mokiniui būtų įdomu, rimtą darbą tenka derinti su žaidimu.

Įvairios užduotys, atliekamos žaismingai, pagyvina mokymą. Rašybinius žaidimus naudojame mokydamos rašybos taisyklę, įterpiame kaip pedagogines pertraukėles ar žaidžiame pamokos pabaigoje įtvirtindamos medžiagą. Tačiau reikia prisiminti, kad jokio žaidimo negalima žaisti per ilgai ir per dažnai. Svarbu, kad entuziazmas neišblėstų ir nevirstų nuoboduliu.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
× promo banner